דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום כיפור 

מאת    [ 16/09/2010 ]

מילים במאמר: 655   [ נצפה 2781 פעמים ]

יום כיפור

"בדרך שאתם הולכים לא תגיעו למטרה"...השאלה היא: מי מוכן לחזור בדרך שהוא הלך שהיא נקראת אל-חזור?...

"ובעשור לחודש השביעי ועיניתם את נפשותיכם"...מפה מתחילה כל הפרשנות של כל באי העולם הזה שנאמר: "כולנו חכמים כולנו נבונים וכולנו יודעים את התורה".

ביום הזה הסתיימה התורה במילה "ישראל". שהמשמעות שלה: "לי- ראש". סכום האותיות  במילה ישראל היא: 541 = 10 = אחד = אהבה. כאשר מספר האותיות 5 מראות את חמישה חומשי תורה שהם: נפש, רוח, נשמה, חיה ויחידה. וזה עומד מול המשפט: "יהוה אחד ושמו אחד".

הכתוב מלמד: "פתח לי קוצו של יו"ד ואפתח לך שערי שמים"...אבל כאשר ההשגחה הפרטית רואה את הנעשה ביום כיפור ע"י בני אנוש היא יודעת בדעת שכולם נמצאים בדרגת הנפש שנאמר: "ובעשור לחודש השביעי ועיניתם את נפשותיכם"...

ובעשור לחודש השביעי – עשר מאמרות כפול שבעה ימי בריאה שהם 70 שהם: חסד, גבורה, תפארת, נצח, הוד, יסוד ומלכות...שהם נקראים: גוף, העולם הזה ללא ראש, שהם חיים בפרוד...שעל כן נאמר 70 פנים לתורה...ומי שאומר 70 פנים לתורה ולא עושה פנים אחד לתורה שהוא: פני אדם...הוא בא ביום כיפור והוא עושה וידוי שנאמר: "חטאנו לפניך רחם עלינו"...ובשאלה במה הוא חטא?...חוכמתו שמסומנת באות יו"ד כופר בתורה (כופר + יו"ד = כיפור) והוא לא מאמין באחדות שנאמר: "יהוה אחד ושמו אחד".

ועיניתם את נפשותיכם – דהיינו, אתם עדיין במודעות נפש ואין בכם רוח ולא חכמה כפי שנאמר בסוף התורה על המשיח שהוא יהושע בן נון שנאמר: "ויהושע בן-נון מלא רוח חכמה, כי-סמך משה את-ידיו עליו, וישמעו אליו בני-ישראל ויעשו כאשר צוה יהוה את-משה" (דברים ל"ד פסוק ט'). שעל כן אתם נמצאים במודעות נפש שהיא "מודעות בהמה". שעל כן אתם כל השנה אתם מחפשים לא להיות בעוני (מודעות כסף) והיום אתם במודעות עינוי. ואין עוני – ואין עינוי אלא רק חוסר ידע. שעל כן הגדרת הנפש היא: "גוף, עולם הזה בפרוד, שקר" .

על כן כל אחד ואחד כותב את תורתו שמסומנת באות ת"ף ומחבר אותה לשקר שהוא נמצא בו ואלה הם אותיות תשר"ק...שהמשמעות: שקר שיצא מן התורה...שעל כן אף אחד לא מדבר משמו וכולם מדברים בשם הוא אמר: "מכיוון שאני יודע שאני משקר ואם יתפסו אותי בשקר יהיה את מי להאשים".

על כן אדם שכותב את תורתו חייב לעמוד מאחורי תורתו ולבקש "שולחן לשם שמים" או לחילופין, "לא לשם שמים" אבל שולחן. וכשם שהשולחן עומד על ארבעה רגלים שהם: חסד, גבורה, תפארת ומלכות...ולהראות את פני השולחן שהוא נקרא  - פני אדם. שנאמר: "ולא-קם נביא בישראל כמשה, אשר ידעו יהוה פנים אל פנים" (דברים ל"ד פסוק י').

על מורי אלופי ומיודעי רבי שמעון בר יוחאי נאמר: "אשרך קשרי שין קשרת"...דהיינו, אשרך רבי שמעון שהצלחת לצאת ממודעות השקר שנקראת: אתנים וקיבלת מודעות אחרת שנקראת: "תנאים". כך שמי שרוצה לצאת מן הגדרת "ועיניתם את נפשותיכם"...דהיינו, תפסיקו להיות חמדנים ושקרנים...תפסיקו לחזור על הפעולות שאתם עושים לפי טענתי שנאמר: "אם את/ה עושה את מה שאת/ה לא צריך/ה לעשות – אז איך את/ה לא עושה את מה שאת/ה צריך/ה לעשות?...שעל כל באי העולם הזה נמצאים במכלול אחד שנקראת "נפש בהמית" שעליה נאמר: "כוונתכם רצויה, אבל מעשיכם אינו רצוי".

באתר במדור "ראש השנה" ישנה כתבה שנכתבה לפני שלוש שנים "מציאות יום כיפור" תקראו ותסתכלו אם עבר עליכם שלוש שנים או עדיים אתם באותו מקום שנאמר: "אם לא מתחדש כל יום בבית מדרש דבר חדש יש לסגור את בית המדרש"...

על המאמין הכנה לשנן, ולחזור לשנן לעצמו ולאחרים, כי קרבת אלהים מושגת רק בעבודת הבורא לשם שמים ולא בגין שום מניע תועלתי.

"שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד".

"הפצת האור - הדרך לאמת"


WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


"רק מי שיודע את אלהים יכול לכתוב" - המשיח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב